ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 川村学園女子大学研究紀要
  2. 第16巻 第2号

イギリスのドラマ教育の考察(10) : ウォーリック大学のドラマ教育と演劇教育修士プログラムの検討

https://kgwu.repo.nii.ac.jp/records/287
https://kgwu.repo.nii.ac.jp/records/287
69d6ac39-3c6d-4160-89ca-2e764e3b9d0f
名前 / ファイル ライセンス アクション
kiyou16-2 研究紀要16-2 1 小林 (598.3 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2017-05-30
タイトル
タイトル イギリスのドラマ教育の考察(10) : ウォーリック大学のドラマ教育と演劇教育修士プログラムの検討
タイトル
タイトル Drama in Education in England (10) : MA Drama and Theatre Education in The University of Warwick
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 Drama Education
キーワード
主題Scheme Other
主題 Theatre Education
キーワード
主題Scheme Other
主題 Jonothan Neelands
キーワード
主題Scheme Other
主題 Teacher in Role
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Drama Education
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Theatre Education
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Jonothan Neelands
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Teacher in Role
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 小林, 由利子

× 小林, 由利子

WEKO 616

小林, 由利子

Search repository
KOBAYASHI, Yuriko

× KOBAYASHI, Yuriko

WEKO 617

en KOBAYASHI, Yuriko

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper analyzes the MA in Drama and Theatre Education at University of Warwick in England. The objective of this paper is to clarify the characteristics of Neelands' drama sessions. He is the director of this program and a leader in Drama Education in the UK and the world. This study found: (1) Neelands uses the drama technique of "Teacher in Role" to create dramatic situation effectively. (2) He structures the drama session to invite participants to go into the dramatic scene without their noticing it. (3) He brings out their insight.
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 This paper analyzes the MA in Drama and Theatre Education at University of Warwick in England. The objective of this paper is to clarify the characteristics of Neelands' drama sessions. He is the director of this program and a leader in Drama Education in the UK and the world. This study found: (1) Neelands uses the drama technique of "Teacher in Role" to create dramatic situation effectively. (2) He structures the drama session to invite participants to go into the dramatic scene without their noticing it. (3) He brings out their insight.
書誌情報 川村学園女子大学研究紀要
en : The journal of Kawamura Gakuen Woman's University

巻 16, 号 2, p. 1-11, 発行日 2005-03-15
出版者
出版者 川村学園女子大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 09186050
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10179111
論文ID(NAID)
識別子タイプ NAID
関連識別子 110004625353
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 09:01:01.487330
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3